SaldeoSMART, innowacyjne rozwiązanie usprawniające pracę Biur Rachunkowych i Działów Księgowości Firm, dostępne jest na tej stronie.

Zautomatyzowany odczyt danych ze skanów faktur pozwala na szybsze wprowadzanie ich do programu księgowego.

Oprogramowanie księgowe SaldeoSMART czyni to łatwo i szybko.

SaldeoSMART: 3 proste kroki

Krok1 Skanowanie dokumentów w SaldeoSMART

Dodaj plik faktur PDF z magazynu lub programu do fakturowania do aplikacji.

Nie musisz skanować każdej faktury osobno, jeśli otrzymujesz je w formie papierowej. Aby zeskanować wiele dokumentów do jednego pliku, użyj skanera z automatycznym podajnikiem.

SaldeoSMART podzieli plik na poszczególne faktury, a Ty będziesz mógł je odczytać z dokumentu.

Dane dostawcy (NIP, nazwa, adres, numer konta bankowego),
Numer faktury
Daty na fakturze (wystawiona, data zakończenia/wykonania usługi przez dostawcę, data płatności)
Z podziałem na stawki, kwoty brutto, netto i TVA.

Krok 2 Weryfikacja i kategoryzacja

Każdy dokument opatrzony jest informacją o ilości danych, które zostały zidentyfikowane. Prosty podgląd dokumentu ułatwia szybką kategoryzację dokumentów zgodnie z zasadami księgowania programu księgowego. Nie musisz sięgać po papierowe faktury, ponieważ ich podgląd jest wyświetlany na ekranie.

Krok 3 Amport dokumentów do programu księgowego

SaldeoSMART pobiera plik importu, który jest kompatybilny z programem księgowym używanym przez księgowego.
Import przebiega szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu schematów importu, które są dostosowane do wcześniej przypisanych kategorii dokumentów.
Mamy również szybki dostęp do dokumentu w programie księgowym.


krok 5 Elektroniczne archiwum dokumentów

Po dodaniu dokumentu do SaldeoSMART jest on zawsze dostępny dla księgowych, pracowników biur rachunkowych oraz klientów - 24 godziny na dobę, w każdym miejscu na świecie.
System automatycznego odczytu faktur pozwala na szczegółowe opisanie dokumentów, co ułatwia ich odszukanie.

Korzyści

SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowych

Praca równoległa prowadzi do zwiększenia wydajności.

SaldeoSMART jest odpowiedzialny za odczytywanie faktur. Pracownicy mogą jednak zająć się również innymi zadaniami, takimi jak obsługa klienta czy sporządzanie deklaracji. SaldeoSMART może odczytywać faktury, a pracownik może zająć się innymi zadaniami, takimi jak obsługa klienta czy przygotowywanie deklaracji. Pozwala to na wykonywanie dwóch czynności jednocześnie, co bez programu nie byłoby możliwe.
Fastening usprawnia proces wprowadzania faktur kosztowych

Program ten pozwala na szybkie wprowadzanie większej ilości dokumentów do programu księgowego.

Oszczędność czasu

Skany to świetny sposób na uniknięcie sięgania po papierowe dokumenty i sprawdzenie, czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.

Zmniejszenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów

Ułatwieniem w pracy księgowego jest zastosowanie systemu automatycznego odczytu dokumentów. Obniża on koszty wprowadzania dokumentów, co w skali roku daje znaczne oszczędności.

Oporządkowane dokumenty

Dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów mają zarówno firma, biuro rachunkowe, jak i klienci. Ułatwia to znacznie znalezienie potrzebnych informacji. Klienci nie muszą dzwonić do biura za każdym razem, gdy potrzebują informacji z dokumentu księgowego, który został przekazany do biura.

Dokumenty obiegowe dla biur rachunkowych
Czy macie Państwo klientów, którzy mają większe wymagania?
Twoje biura obsługują duże firmy z hierarchią i różnymi uprawnieniami?
Muszą mieć pełne archiwum dokumentów.
Czy Twoi klienci chcą zorganizować pracę pomiędzy biurami/firmami i wdrożyć obieg dokumentów oraz obieg dokumentów?
SaldeoSMART oferuje podobne możliwości.

Istnieje możliwość wdrożenia aplikacji z inteligentnym modułem obiegu dokumentów dla każdej instalacji SaldeoSMART.
Obieg dokumentów SaldeoSMART jest dostosowywany do potrzeb każdej firmy, dzięki czemu może spełniać specyficzne potrzeby każdego klienta.